sunnuntai 11. elokuuta 2013

Saatteeksi

Olen yhden lapsen yksinhuoltaja ja kissaihminen henkeen ja vereen, mikä näkyy varmasti ulospäin. Tämän arjen pyörittämiseen tällä päällä tarvitaankin jonkin verran kissanminttua, vähän ihmettä ja luovaa hulluutta. Olen myös ihminen, jolle aina sattuu ja tapahtuu. Mä olen vain niin mä. Ja siitä saankin kuulla usein, joten päätin ruveta pitämään blogia, siitä millaista ja miltä nyt sitten tuntuu olla MINÄ. Koska lapseni on saanut suurimman osan geeneistään minulta, myös hänen edesottamuksistaan tulen kirjoittamaan.

Ipanalla on asiaa-osiosta löytyy klassinen lastensuusta-tyyppinen ratkaisu, jonne kerään lievästi pikkuvanhan jälkeläiseni parhaimpia tokaisuja.

Vaikka tapaankin välillä käyttää korppujauhoja valkosipulina ja unohtaa piirakkataikinasta sokerin, niin joskus sitä kuitenkin tämäkin jauhopeukaloinen onnistuu. Osioon Hyvä ruoka, parempi mieli, kerään reseptejä, jotka eivät enää mahdu jääkaapin oveen. Yritän liittää aina mukaan kuvan valmiista tuotoksesta.