torstai 20. helmikuuta 2014

Bad car day

Tulihan taas törttöiltyä liikenteessä *huokaus*. Vein Ipanaa musiikkiterapiaan ja jo kun lähdimme sinne, oikasin risteyksessä jotenki liian aikasin ja ruopasin ojan kautta. Onneks oli lunta siellä. Sain lapsosen musisoimaan kuitenkin turvallisesti ja päätin sitten ajaa siksi aikaa ystävälleni Nastolaan, kun sinne on vain 20min matka. Ei siinä mitään, kivasti meni, kunnes takas piti lähteä ja olin yllätys(kö?) myöhässä. No hiukka hilpeemmin kaasua, niin kurotaan aikataulu kii. Olinki jo ihan hyvässä ajassa ja tulin 12 tietä iloisesti tarkoituksena kääntyä rautatieliittymästä välttääkseni valot ja kuinka ollakkaan vierustoverit hävisivät rinnalta, kunnes älysin kattoa, et olin ihan surutta laskenu onnellisesti punasia päin. No mitäs siinä enää jarruttelemaan, nolona ekasta liittymästä vaan käännyin kun sattu olee nuolivalot vihreenä ja juutuin sitte kahtiin valoihin ja myöhästyin kolme minuuttia lisää tämän kiertämisen takia. Sitte kun lähettiin pihasta lähin peruuttaa niin eikös siin mee autoja takana ja kun ne vihdoin loppu ja lähin kääntää niin huomasin, et takana yks kääntää kikkeitään kans ympäri ja mä oon sen eessä. No ei ku autoa suoraks mut kun siin oli sellai tolppa, niin eihän mun auto niin notkee oo, et se olis kääntyny siitä. Eiku taas pakille ja veivataa. Siinä vaihees aattelin et apua, päästäkää mut kotiin! No, hyvin meni sitte loppumatka ilman sen kummempia töppäilyjä. Bad car day.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kävit, rustaa jotaki!