torstai 12. kesäkuuta 2014

Tilulilulii, nyt se o irti, äskö se ol kii

Pidemmittä puheitta, mulla tippu sivupeili, ja ihan kesken ajon. Ajelin katua pitkin ihan niinko nyt joka päivä ja sitte kuulu klonks ja mä aattelin et mitä helvettiä kökköä, osuko joku mun autoon tai heittikö mua joku jollain vai mitä tapahtui. Sitte mä katoin, että missäs helvetissä kökössä mun sivupeili on. Eikun kikkeet seis ja ettimää peiliä ja siel se oli pirstaleina. Keräsin siinä isoimmat palaset ja soitin ukolle ja eihän se tietenkään mulle vastaa (Tästä kännykän käytöstä on käyty erinnäisiäkin kehityskeskusteluja) ja soitan sitte anopille ja sieltä kautta sitten löytykin nopiaan apu. Tänä aamuna sitten kävin uuden peilin hakemassa ja erittäin kohtuulliseen hintaan. Juttelin naapurin kanssa kun niillä oli sama vuosimalli, sama merkki ja malli ja viel yhtä punai ooppeli astra ja niil on ollu kaikki samat viat. Peili tippunu, joku ihme lerpake auton alla ja ilmastointi ei toiminu ko nesteet loppu. Niit pitäs kuulemma vuoden välein nesteitä vaihella, mutta ei mun ainekaa aikasemmis koslis oo tarvinnu ja ne oli kuitenki nelisen vuotta vanhempia. Naapuri suositteli lämpimästi vaa vaihtamaan merkkiä, mut mä oon niin astrottunu, ettei mulla kait enää oo toivoo. Mä sanoinki miehelle, et jos minä voitan lotossa, mulle tulee violetti, kameleontti astra, farkkuna ja automaattivaihteilla. Se rupes sit jotain siit värin saatavuudesta, niin mä kuittasin sen et rahalla saa ja hevosella pääsee. Jos mä voitan lotossa miljoonia, niin on mul sit fyffee sit sen verran, että yks violetti väri saahaan.

Kuva Googlen kuvahaku
Tää ei oo ihan semmoi ko halusin mut parempaakaa kuvaa värist ei löytyny

Ps. Ostin biltemasta mageet istuimenpäälliset, niin mun näköset. Ja olihan se wunderinkorvike saatava sävysävyyn ja mun tyylille omistettuna :)



Pinkkiliilaa kukkakuosii
ja
wunderpets

2 kommenttia:

  1. Niin tuossa kuukkelin kuvassahan siis esiintyy Alfa Romeo 159… Joten turha koittaa astrana ettiä...

    VastaaPoista
  2. Löytyskö sopiva väri…http://www.nettimaalikauppa.fi/Auto-kynaeruisku-ja-erikoismaalit/Erikoisvaerit/Auto-Air-Kameleontit

    VastaaPoista

Kiva kun kävit, rustaa jotaki!